Każdy klient ma prawo zwrotu lub wymiany produktów kupionych w sklepie internetowym oregon.pl
Poniżej przedstawiamy kilka prostych kroków jak dokonać zwrotu zakupionego u nas produktu:
Krok 1
Poinformuj obsługę sklepu o zamiarze zwrócenia zakupionego towaru
Warunkiem koniecznym uznania zwrotu jest poinformowanie o tym fakcie obsługi sklepu internetowego w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Możesz skontaktować się z nami na kilka sposobów:
- Kontakt telefoniczny (numery telefonów umieszczone są na tej stronie)
- Wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego dostępnego na stronie pod adresem: www.oregon.pl/kontakt
- Wysyłka maila na adres: zwrot@oregon.pl
Pamiętaj, aby zwrócić towar, należy przedstawić nam jego dowód zakupu (np. fakturę VAT, potwierdzenie zamówienia z numerem lub paragon) i przekazać nam informację o jego numerze.
Krok 2
Pobierz i wypełnij formularz zwrotu towaru
W celu przyspieszenia procedury zwrotu pobierz i wypełnij formularz dostępny po kliknięciu poniższego przycisku:
Wypełniony formularz zwrotu towaru dołącz do przesyłki lub wyślij na nasz adres email: zwrot@oregon.pl
Krok 3
Umieść numer zamówienia w widocznym miejscu na przesyłce
Nasi pracownicy szybko rozpoznają Twoją przesyłkę i szybciej wdrożą odpowiednie procedury jeśli na paczce będzie umieszczona wyraźna informacja z numerem Twojego zamówienia i dopiskiem "Zwrot towaru".
Numer zamówienia znajdziesz na fakturze VAT
Informacje z numerem zamówienia najlepiej napisać dużymi cyframi grubym markerem.
Krok 4
Wyślij przesyłkę na nasz adres
Po poinformowaniu obsługi sklepu internetowego o chęci zwrotu (odstąpienia od umowy kupna sprzedaży) zakupiony towar należy wysłać na adres firmy:Hortus Adam Bubik
ul. Myśliwska 25
44-100 Gliwice
Pamiętaj, że zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania i będzie on prawdopodobnie sprzedawany ponownie - postaraj się zadbać o dobre zabezpieczenie przesyłki oraz stan oryginalnego opakowania.
O prawie do zwrotu zakupionego towaru przeczytasz w naszym regulaminie:
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Zwracane produkty należy odesłać maksymalnie do 16 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy, postępując zgodnie z krokami przedstawionymi w dalszej części regulaminu.
- Produkty podlegające zwrotowi muszą być kompletnie oraz nie mogą nosić śladów użytkowania ani uszkodzeń mechanicznych pochodzenia zewnętrznego.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas - Hortus Adam Bubik, ul. Myśliwska 25 44-100 Gliwice, Tel. (32) 411 07 66; sklep@oregon.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@oregon.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Państwa zwracany towar, w stanie kompletnym i bez śladów użytkowania. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Koszty związane z dostarczeniem do nas zwracanego do nas towaru ponosi zawsze Konsument i nie są przez nas zwracane.
- Odstąpienie od umowy w przypadku skorzystania z promocji "darmowa dostawa", oznacza rezygnację z uczestnictwa w promocji. W związku z tym konsumentowi, który odstąpił od umowy sprzedaży, zostaną zwrócone wszystkie pieniądze otrzymane w związku z realizacją zamówienia pomniejszone o należne koszty dostawy.
- Powyższa możliwość odstąpienia od umowy dotyczy tylko Konsumentów (osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową), nie dotyczy natomiast firm.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi, kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.