Warunki zwrotu towaru

Każdy klient ma prawo zwrotu lub wymiany produktów kupionych w sklepie internetowym oregon.pl

Poniżej przedstawiamy kilka prostych kroków jak dokonać zwrotu zakupionego u nas produktu:

Krok 1

Poinformuj obsługę sklepu o zamiarze zwrócenia zakupionego towaru

Warunkiem koniecznym uznania zwrotu jest poinformowanie o tym fakcie obsługi sklepu internetowego w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Możesz skontaktować się z nami na kilka sposobów:

  1. Kontakt telefoniczny (numery telefonów umieszczone są na tej stronie)
  2. Wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego dostępnego na stronie pod adresem: www.oregon.pl/kontakt
  3. Wysyłka maila na adres: zwrot@oregon.pl

Pamiętaj, aby zwrócić towar, należy przedstawić nam jego dowód zakupu (np. fakturę VAT, potwierdzenie zamówienia z numerem lub paragon) i przekazać nam informację o jego numerze.

Krok 2

Pobierz i wypełnij formularz zwrotu towaru

W celu przyspieszenia procedury zwrotu pobierz i wypełnij formularz dostępny po kliknięciu poniższego przycisku:


Wypełniony formularz zwrotu towaru dołącz do przesyłki lub wyślij na nasz adres email: zwrot@oregon.pl

Krok 3

Umieść numer zamówienia w widocznym miejscu na przesyłce

Nasi pracownicy szybko rozpoznają Twoją przesyłkę i szybciej wdrożą odpowiednie procedury jeśli na paczce będzie umieszczona wyraźna informacja z numerem Twojego zamówienia i dopiskiem "Zwrot towaru".

Numer zamówienia znajdziesz na fakturze VAT 

Informacje z numerem zamówienia najlepiej napisać dużymi cyframi grubym markerem.

 

Krok 4

Wyślij przesyłkę na nasz adres

Po poinformowaniu obsługi sklepu internetowego o chęci zwrotu (odstąpienia od umowy kupna sprzedaży) zakupiony towar należy wysłać na adres firmy:

Hortus Adam Bubik
ul. Myśliwska 25
44-100 Gliwice



Pamiętaj, że zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania i będzie on prawdopodobnie sprzedawany ponownie - postaraj się zadbać o dobre zabezpieczenie przesyłki oraz stan oryginalnego opakowania.
 




O prawie do zwrotu zakupionego towaru przeczytasz w naszym regulaminie:

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Zwracane produkty należy odesłać maksymalnie do 16 dni od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy, postępując zgodnie z krokami przedstawionymi w dalszej części regulaminu.
  3. Produkty podlegające zwrotowi muszą być kompletnie oraz nie mogą nosić śladów użytkowania ani uszkodzeń mechanicznych pochodzenia zewnętrznego.
  4. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 
  5. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas - Hortus Adam Bubik, ul. Myśliwska 25 44-100 Gliwice, Tel. (32) 411 07 66; sklep@oregon.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  6. Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 
  7. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@oregon.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną.
  8. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  9. Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Państwa zwracany towar, w stanie kompletnym i bez śladów użytkowania. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  10. Koszty związane z dostarczeniem do nas zwracanego do nas towaru ponosi zawsze Konsument i nie są przez nas zwracane.
  11. Odstąpienie od umowy w przypadku skorzystania z promocji "darmowa dostawa", oznacza rezygnację z uczestnictwa w promocji. W związku z tym konsumentowi, który odstąpił od umowy sprzedaży, zostaną zwrócone wszystkie pieniądze otrzymane w związku z realizacją zamówienia pomniejszone o należne koszty dostawy.
  12. Powyższa możliwość odstąpienia od umowy dotyczy tylko Konsumentów (osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową), nie dotyczy natomiast firm.
  13. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi, kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.