Reklamacje

Każdy klient ma prawo do reklamowania produktów kupionych w sklepie internetowym oregon.pl

Poniżej przedstawiamy kilka prostych kroków jak zareklamować zakupiony u nas produkt:

Krok 1

Poinformuj obsługę sklepu o zamiarze reklamowania zakupionego towaru

Skontaktuj się z naszym pracownikiem i przekaż w pierwszej kolejności informacje gdzie i w jaki sposób wystąpił problem.

Możesz skontaktować się z nami na kilka sposobów:

  1. Kontakt telefoniczny (numery telefonów umieszczone są na tej stronie)
  2. Wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego dostępnego na stronie pod adresem: www.oregon.pl/kontakt
  3. Wysyłka maila na adres: reklamacje@oregon.pl

Nasi pracownicy pomogą rozwiązać problem oraz poinstruują Cię w jaki sposób najlepiej dokonać zgłoszenia reklamacji (w wyjątkowych sytuacjach prosimy tylko o zdjęcie produktu)

Krok 2

Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny

W celu przyspieszenia procedury reklamacji pobierz i wypełnij formularz dostępny po kliknięciu poniższego przycisku:


Wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji towaru dołącz do przesyłki lub wyślij na nasz adres email: reklamacje@oregon.pl

Krok 3

Umieść numer zamówienia w widocznym miejscu na przesyłce

Nasi pracownicy szybko rozpoznają Twoją przesyłkę i szybciej wdrożą odpowiednie procedury jeśli na paczce będzie umieszczona wyraźna informacja z numerem Twojego zamówienia i dopiskiem "REKLAMACJA".

Numer zamówienia znajdziesz na fakturze VAT 

Informacje z numerem zamówienia najlepiej napisać dużymi cyframi grubym markerem.

 

Krok 4

Wyślij przesyłkę na nasz adres

Po poinformowaniu obsługi sklepu internetowego o chęci zareklamowania produktu, zakupiony towar należy wysłać na adres firmy:

Hortus Adam Bubik
ul. Myśliwska 25
44-100 Gliwice





O procedurze składania reklamacji przeczytasz w naszym regulaminie:

  1. Hortus Adam Bubik odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Hortus Adam Bubik odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu zakupu towaru.
  2. Reklamacje z tytułu rękojmi można zgłosić telefonicznie dzwoniąc na numer (32) 411 07 66 lub w formie elektronicznej np. wysyłając wypełniony formularz reklamacyjny na adres e-mail: sklep@oregon.pl lub w formie pisemnej na adres Hortus Adam Bubik ul. Myśliwska 25 Gliwice 44-100.
  3. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Hortus Adam Bubik niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Hortus Adam Bubik albo Hortus Adam Bubik nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.
  4. Warunkiem koniecznym, aby Hortus Adam Bubik rozpatrzył reklamację jest dostarczenie reklamowanego towaru na adres: Hortus Adam Bubik ul. Myśliwska 25 Gliwice 44-100 wraz z jednoznacznym dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym zawierającym m.in. opis reklamacji i wskazanie roszczenia.
  5. Hortus Adam Bubik rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Hortus Adam Bubik nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Hortus Adam Bubik. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu "zadeklarowana wartość" (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia.
  6. Sprzedawca nie będzie uwzględniał zgłoszeń reklamacyjnych wynikających z nieprawidłowego użytkowania towaru oraz towarów noszących ślady uszkodzeń mechanicznych pochodzenia zewnętrznego lub wskazujących na próby naprawy uszkodzonego produktu we własnym zakresie.