Sklep internetowy Oregon.pl powstał na podstawie doświadczeń polskiej firmy działającej od 15-stu lat w branży układów tnących i maszyn leśno-ogrodniczych  oraz światowego lidera w produkcji układów tnących, kanadyjskiego koncernu Blount International. Zaopatrujemy zarówno profesjonalnych jak i amatorskich użytkowników pilarek, kos i kosiarek w najwyższej jakości układy tnące i akcesoria. Własny magazyn, nowoczesny system informatyczny oraz zmotywowany zespół specjalistów pozwalają nam szybko i profesjonalnie zrealizować każde zamówienie oraz ciągle poszerzać grono zadowolonych klientów. 

 

Jeżeli lubisz kontakty z ludźmi, charakteryzuje Cię determinacja w realizacji celów i chcesz pracować w pozytywnie nastawionym do pracy zespole wyjątkowych ludzi, wyślij nam swoje CV oraz list motywacyjny na adres praca@oregon.pl

 

Specjalista ds. obsługi klienta / Telemarketer

 

Zakres obowiązków:

  • Rozbudowa i aktualizacja bazy klientów biznesowych sklepu internetowego.
  • Telefoniczne nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz utrzymywanie trwałych relacji z dotychczasowymi klientami sklepu internetowego.
  • Aktualizacja danych o klientach w systemie CRM.
  • Wprowadzanie zamówień klientów do systemu sklepu internetowego i nadzór nad ich właściwą realizacją.
  • Obsługa posprzedażowa klientów sklepu.
  • Raportowanie o wynikach pracy.

 


Wymagania:

  • Pozytywne nastawienie do klientów i silna motywacja do realizacji założonych celów sprzedażowych.
  • Chęć do ciągłego poszerzania swojej wiedzy technicznej na temat produktów z branży leśno-ogrodniczej znajdujących się w ofercie sklepu.
  • Umiejętności współpracy w grupie przy realizacji strategii rozwoju sklepu internetowego.
  • Determinacji w działaniu, umiejętności zarządzania własnym czasem oraz pogodnego usposobienia.
  • Mile widziane doświadczenie w telemarketingu lub obsłudze klienta.
  • Mile widziana znajomość branży leśno-ogrodniczej, zwłaszcza rynku akcesoriów do pilarek i kos spalinowych. 

 


Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce, w grupie ambitnych, młodych pracowników w biurze w Gliwicach z własny miejscem parkingowym.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych  - telefon, laptop.
  • Motywacyjny system wynagrodzeń.
  • Kompleksowe szkolenie produktowe obejmujące cały asortyment sklepu internetowego.
  • Życzliwą i motywującą atmosferę pracy w młodym zespole.

 

Dokumenty rekrutacyjne, CV wraz z listem motywacyjnym, prosimy wysłać na adres praca@oregon.pl z zaznaczeniem nazwy stanowiska w temacie wiadomości.