Konto klienta

Wyszukiwanie produktów

Składanie zamówienia

Dostawa i jej koszty

Opcje płatności

Śledzienie statusu zamówienia

Odbiór przesyłki

Zwrot produktów

Newsletter

 

 

KONTO KLIENTA

Sklep www.oregon.pl umożliwia dokonywanie zakupów zarówno zarejestrowanym użytkownikom sklepu, gościom chcącym złożyć jednorazowe zamówienie, jak również osobom kontaktującym się z naszymi konsultantami telefonicznie pod dostępnymi na stronach sklepu numerami.



Najwygodniejszym sposobem na korzystanie ze sklepu internetowego jest założenie własnego konta użytkownika, które oferuje szereg użytecznych funkcji i udogodnień:

    -    Daje wgląd do historii zamówień (z opcją łatwego powtórzenia już złożonego zamówienia lub wybranych jego pozycji).

    -    Pozwala na bieżąco śledzić status złożonego zamówienia.

    -    Ułatwia składanie kolejnych zamówień, ponieważ adresy  dostawy lub dane do faktury będą wczytywały się
         automatycznie z danych zapisanych na koncie klienta. W każdym momencie istnieje możliwość ich zmiany,
         jak również dodania wielu adresów.

 

WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW:

Istenieje kilka możliwości odnalezienia właściwego produktu, pasującego do posiadanego urządzenia:

1. Poprzez stronę główną, wybierając jedną z 4 głównych kategorii produktowych. Po kliknięciu w daną grupę należy wybrać z listy markę posiadanego urządzenia a następnie jego model. Dodatkowo zaznaczając odpowiednie parametry poszukiwanego produktu w filtrze nad listą produktów, szybciej odnajdziesz potrzebny przedmiot, ponieważ oprogramowanie sklepu wyświetli wyłącznie te, które spełniają kryteria poszukiwań.


2. Wpisując w polu wyszukiwarki na stronie głównej sklepu dowolne słowo pozwalające zidentyfikować produkt np:

    -    nazwę produktu,
    -    numer katalogowy produktu,
    -    urządzenie do którego poszukiwany jest produkt.

Jeżeli używasz akcesoriów OREGON, to wystarczy, że użyjesz symbolu aktualnie użytkowanego produktu. 

 

 

ZAMAWIANIE PRODUKTÓW:

W celu zamówienia produktu należy kliknąć w przycisk "Dodaj do koszyka", który jest widoczny przy każdym produkcie w sklepie internetowym. W ten sposób wybrany produkt znajdzie się w wirtualnym koszyku, a klient może kontynuować zakupy, dodając kolejne produkty do koszyka, bądź sfinalizować transakcję i złożyć zamówienie.

 

Aby sfinalizować transakcję należy rozwinąć koszyk znajdujący się w prawym górnym rogu okna przeglądarki i kliknąć w przycisk "Realizuj zamówienie". Spowoduje to przeniesienie klienta do strony z podsumowaniem zamówienia.

W podsumowaniu zamówienia wyświetlane są następujące informacje:

    -    co zostało zamówione,

    -    w jakiej ilości i cenie,

    -    jakie są koszty zamówienia.

Na tym etapie istnieje możliwość zmiany ilości produktów w zamówieniu lub usunięcia wybranej pozycji poprzez kliknięcie w czerwony krzyżyk przy produkcie. W przypadku posiadania kodów rabatowych należy również pamiętać o ich wpisaniu w odpowiednim polu. Znajduje się ono na dole okna koszyka, pod produktami polecanymi wraz z listą kodów rabatowych, które klient może aktualnie wykorzystać.

 

W kolejnych krokach koszyka, po kliknięciu w przycisk "Do kasy", można wybrać dogodną opcję dostawy i płatności. W ostatnim kroku klient jest informowany o ostatecznym koszcie zamówienia i proszony o jego ostatecznie potwierdzenie. Po kliknięciu przycisku "Potwierdzam zamówienie" jest ono przesyłane do obsługi sklepu, a klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia go do realizacji na wskazany adres e-mail.

 

 

DOSTAWA I JEJ KOSZTY:

Dostawy w sklepie internetowym oregon.pl są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS Poland na terytorium Rzepospolitej Polski. Klient ma do wyboru dwie opcje dostawy:

    a) za pobraniem (płatność u kuriera) - koszt dostawy 19 zł brutto 

    b) płatność przelewem - koszt dostawy 13 zł brutto
 
Zamówienia, których wartość po rabatach przekracza 300 zł brutto, dostarczane są bezpłatnie bez względu na wybraną opcję dostawy.


Wysyłki zagraniczne są realizowane jedynie po wcześniejszym bezpośrednim kontakcie z obsługą sklepu oregon.pl i nie są objęte promocją "darmowa dostawa".

 

Na czas dostawy składa się:

    -    czas realizacji zamówienia, czyli czas przygotowania towaru do wysyłki - wynosi on 24h od momentu złożenia
         zamówienia za pobraniem lub od momentu zaksięgowania przelewu na koncie sprzedawcy w przypadku zamówienia
         przedpłaconego.

    -    czas dostarczenia przesyłki przez kuriera - zwyczajowo zamówienia są doręczane klientom na drugi dzień roboczy
         od dnia, w którym zamówienie zostało zrealizowane.

Obsługa wysyłek w sklepie oregon.pl zorganizowana jest taki sposób, że każde zamówienie złożone od poniedziałku do piątku do godziny 14:00 jest dostarczane do klienta w kolejnym dniu roboczym. Zamówienia składane przez weekend realizowane są poniedziałki i dostarczane we wtorek.

 

 

OPCJE PŁATNOŚCI:

Sklep oferuje szeroki wybór dogodnych form płatności za zamówienia:

    -    Przelew na rachunek bankowy,

    -    Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki, czyli za tzw. pobraniem.,

    -    Płatność kartą kredytową (obsługiwane przez system DotPay),

    -    Płatność za pomocą systemu szybkich przelewów internetowych DotPay.

 

ŚLEDZENIE STATUSU ZAMÓWIENIA:

Każdy klient sklepu oregon.pl jest na bieżąco informowany o statusie swojego zamówienia w kolejnych wiadomościach e-mail wysyłanych na adres poczty elektronicznej podany podczas składania zamówienia.

Pierwszy e-mail klient otrzymuje od razu po złożeniu zamówienia w sklepie. Jest to podsumowanie zamówienia wraz ze wszystkimi kosztami dostawy.

Drugi e-mail jest wysyłany kiedy zamówienie trafia do realizacji (w przypadku przesyłki pobraniowej - natychmiast po potwierdzeniu zamówienia, a przy płatności przelewem - po zaksięgowaniu płatności na koncie sprzedawcy).

Trzeci e-mail wysyłany jest po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej. Zawiera numer identyfikacyjny przesyłki oraz link do strony, na której w czasie rzeczywistym można śledzić status doręczenia.

 

Ponadto każdy zarejestrowany klient ma możliwość sprawdzenia statusu złożonego zamówienia, logując się na swoje konto w sklepie internetowym.

 

 

ODBIÓR PRZESYŁKI:

Przed potwierdzeniem odbioru przesyłki i ewentualnym uregulowaniu należności upewnij się, że paczka nie jest uszkodzona. Masz również możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera.

Jeżeli paczka jest uszkodzona lub jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem, spisz z kurierem protokół szkody i niezwłocznie poinformuj o tym fakcie obsługę sklepu internetowego oregon.pl. Pozwoli to nam na szybkie rozpatrzenie reklamacji i naprawienie szkód.

  

 

ZWROT PRODUKTÓW:

Każdy klient ma prawo zwrotu lub wymiany produktów kupionych w sklepie internetowym oregon.pl. Warunkiem koniecznym uznania zwrotu jest poinformowanie o tym fakcie obsługi sklepu internetowego w terminie do 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Najlepiej w tym celu skontaktować się z nami telefonicznie lub przez e-mail, a zwracany towar odesłać pocztą na adres sklepu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, który można pobrać klikając tutaj.

Adres do zwrotów:

Hortus Adam Bubik
ul. Myśliwska 25
44-100 Gliwice

z dopiskiem: zwrot towaru 

 

 

NEWSLETTER (BIULETYN INFORMACYJNY):

Zachęcamy do dodania adresu e-mailowego do naszej bazy subskrybentów newslettera.
Dzięki temu dostaniesz jednorazowy rabat w wysokości 3% na zakupy oraz będziesz informowany o nowościach w sklepie, jako pierwszy dowiesz się o promocjach i będziesz otrzymywał limitowane kupony rabatowe na wybrane produkty.


Do newslettera można zapisać się na 2 sposoby:

    -    dodając adres w oknie pojawiającym się po wejściu na stronę główną,

    -    przez zaznaczenie opcji "Zgadzam się na otrzymywanie newslettera", która pojawia się na etapie rejestracji
         do sklepu lub dokonując zakupu jako "Gość" - pod formularzem z danymi osobowymi.