Brak produktów
Dodaj produktów za 0,00 zł , aby uzykać Wysyłkę za 0 zł!
Sklep www.oregon.pl umożliwia dokonywanie zakupów zarówno zarejestrowanym użytkownikom sklepu, gościom chcącym złożyć jednorazowe zamówienie, jak również osobom kontaktującym się z naszymi konsultantami telefonicznie pod dostępnymi na stronach sklepu numerami.
Najwygodniejszym sposobem na korzystanie ze sklepu internetowego jest założenie własnego konta użytkownika, które oferuje szereg użytecznych funkcji i udogodnień:
- Daje wgląd do historii zamówień (z opcją łatwego powtórzenia już złożonego zamówienia lub wybranych jego pozycji).
- Pozwala na bieżąco śledzić status złożonego zamówienia.
- Ułatwia składanie kolejnych zamówień, ponieważ adresy dostawy lub dane do faktury będą wczytywały się
automatycznie z danych zapisanych na koncie klienta. W każdym momencie istnieje możliwość ich zmiany,
jak również dodania wielu adresów.
Istenieje kilka możliwości odnalezienia właściwego produktu, pasującego do posiadanego urządzenia:
1. Poprzez stronę główną, wybierając jedną z 4 głównych kategorii produktowych. Po kliknięciu w daną grupę należy wybrać z listy markę posiadanego urządzenia a następnie jego model. Dodatkowo zaznaczając odpowiednie parametry poszukiwanego produktu w filtrze nad listą produktów, szybciej odnajdziesz potrzebny przedmiot, ponieważ oprogramowanie sklepu wyświetli wyłącznie te, które spełniają kryteria poszukiwań.
2. Wpisując w polu wyszukiwarki na stronie głównej sklepu dowolne słowo pozwalające zidentyfikować produkt np:
- nazwę produktu,
- numer katalogowy produktu,
- urządzenie do którego poszukiwany jest produkt.
Jeżeli używasz akcesoriów OREGON, to wystarczy, że użyjesz symbolu aktualnie użytkowanego produktu.
W celu zamówienia produktu należy kliknąć w przycisk "Dodaj do koszyka", który jest widoczny przy każdym produkcie w sklepie internetowym. W ten sposób wybrany produkt znajdzie się w wirtualnym koszyku, a klient może kontynuować zakupy, dodając kolejne produkty do koszyka, bądź sfinalizować transakcję i złożyć zamówienie.
Aby sfinalizować transakcję należy rozwinąć koszyk znajdujący się w prawym górnym rogu okna przeglądarki i kliknąć w przycisk "Realizuj zamówienie". Spowoduje to przeniesienie klienta do strony z podsumowaniem zamówienia.
W podsumowaniu zamówienia wyświetlane są następujące informacje:
- co zostało zamówione,
- w jakiej ilości i cenie,
- jakie są koszty zamówienia.
Na tym etapie istnieje możliwość zmiany ilości produktów w zamówieniu lub usunięcia wybranej pozycji poprzez kliknięcie w czerwony krzyżyk przy produkcie. W przypadku posiadania kodów rabatowych należy również pamiętać o ich wpisaniu w odpowiednim polu. Znajduje się ono na dole okna koszyka, pod produktami polecanymi wraz z listą kodów rabatowych, które klient może aktualnie wykorzystać.
W kolejnych krokach koszyka, po kliknięciu w przycisk "Do kasy", można wybrać dogodną opcję dostawy i płatności. W ostatnim kroku klient jest informowany o ostatecznym koszcie zamówienia i proszony o jego ostatecznie potwierdzenie. Po kliknięciu przycisku "Potwierdzam zamówienie" jest ono przesyłane do obsługi sklepu, a klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia go do realizacji na wskazany adres e-mail.
Dostawy w sklepie internetowym oregon.pl są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz InPost na terytorium Rzepospolitej Polski. Klient ma do wyboru dwie opcje dostawy:
a) za pobraniem (płatność u kuriera) - koszt dostawy 25 zł brutto
b) płatność przelewem - koszt dostawy 19 zł brutto
Zamówienia detaliczne, których wartość po rabatach przekracza 199 zł brutto, dostarczane są bezpłatnie bez względu na wybraną opcję dostawy. Jednocześnie dla klientów z grupy Zakładów Usług Leśnych minimalna wartość zamówienia bez kosztów transportu wynosi 999 zł (z VAT), a dla klientów z grupy Hurt 2500 zł (z VAT).
Darmowa dostawa nie obejmuje produktów ponadgabarytowych, które posiadają adekwatną informację na karcie produktu w naszym sklepie internetowym.
Wysyłki zagraniczne są realizowane jedynie po wcześniejszym bezpośrednim kontakcie z obsługą sklepu oregon.pl i nie są objęte promocją "darmowa dostawa".
Na czas dostawy składa się:
- czas realizacji zamówienia, czyli czas przygotowania towaru do wysyłki - wynosi on 24h od momentu złożenia
zamówienia za pobraniem lub od momentu zaksięgowania przelewu na koncie sprzedawcy w przypadku zamówienia
przedpłaconego.
- czas dostarczenia przesyłki przez kuriera - zwyczajowo zamówienia są doręczane klientom na drugi dzień roboczy
od dnia, w którym zamówienie zostało zrealizowane.
Obsługa wysyłek w sklepie oregon.pl zorganizowana jest taki sposób, że każde zamówienie złożone od poniedziałku do piątku do godziny 14:00 jest dostarczane do klienta w kolejnym dniu roboczym. Zamówienia składane przez weekend realizowane są poniedziałki i dostarczane we wtorek.
Sklep oferuje szeroki wybór dogodnych form płatności za zamówienia:
- Przelew na rachunek bankowy,
- Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki, czyli za tzw. pobraniem.,
- Płatność kartą kredytową (obsługiwane przez system DotPay),
- Płatność za pomocą systemu szybkich przelewów internetowych DotPay.
Każdy klient sklepu oregon.pl jest na bieżąco informowany o statusie swojego zamówienia w kolejnych wiadomościach e-mail wysyłanych na adres poczty elektronicznej podany podczas składania zamówienia.
Pierwszy e-mail klient otrzymuje od razu po złożeniu zamówienia w sklepie. Jest to podsumowanie zamówienia wraz ze wszystkimi kosztami dostawy.
Drugi e-mail jest wysyłany kiedy zamówienie trafia do realizacji (w przypadku przesyłki pobraniowej - natychmiast po potwierdzeniu zamówienia, a przy płatności przelewem - po zaksięgowaniu płatności na koncie sprzedawcy).
Trzeci e-mail wysyłany jest po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej. Zawiera numer identyfikacyjny przesyłki oraz link do strony, na której w czasie rzeczywistym można śledzić status doręczenia.
Ponadto każdy zarejestrowany klient ma możliwość sprawdzenia statusu złożonego zamówienia, logując się na swoje konto w sklepie internetowym.
ODBIÓR PRZESYŁKI:
Przed potwierdzeniem odbioru przesyłki i ewentualnym uregulowaniu należności upewnij się, że paczka nie jest uszkodzona. Masz również możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera.
Jeżeli paczka jest uszkodzona lub jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem, spisz z kurierem protokół szkody i niezwłocznie poinformuj o tym fakcie obsługę sklepu internetowego oregon.pl. Pozwoli to nam na szybkie rozpatrzenie reklamacji i naprawienie szkód.
Każdy klient ma prawo zwrotu lub wymiany produktów kupionych w sklepie internetowym oregon.pl. Warunkiem koniecznym uznania zwrotu jest poinformowanie o tym fakcie obsługi sklepu internetowego w terminie do 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Najlepiej w tym celu skontaktować się z nami telefonicznie lub przez e-mail, a zwracany towar odesłać pocztą na adres sklepu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, który można pobrać klikając tutaj.
Adres do zwrotów:
Hortus Adam Bubik
ul. Myśliwska 25
44-100 Gliwice
z dopiskiem: zwrot towaru
NEWSLETTER (BIULETYN INFORMACYJNY):
Zachęcamy do dodania adresu e-mailowego do naszej bazy subskrybentów newslettera.
Dzięki temu dostaniesz jednorazowy rabat w wysokości 3% na zakupy oraz będziesz informowany o nowościach w sklepie, jako pierwszy dowiesz się o promocjach i będziesz otrzymywał limitowane kupony rabatowe na wybrane produkty.
Do newslettera można zapisać się na 2 sposoby:
- dodając adres w oknie pojawiającym się po wejściu na stronę główną,
- przez zaznaczenie opcji "Zgadzam się na otrzymywanie newslettera", która pojawia się na etapie rejestracji
do sklepu lub dokonując zakupu jako "Gość" - pod formularzem z danymi osobowymi.